Monsens Hundeskole

Monsens Hundeskole

Monsens Hundeskole Oslo

Monsens Hundeskole har som mål at alle hundeeiere som gjennomfører kurs er sprengfulle av motivasjon, glede og inspirasjon til å fortsette treningen. Kursene hos Monsens Hundeskole passer for hele familien. Monsens Hundeskole baserer kursene utelukkende på positiv forsterkning og hundeeiere får innføring i øvelser det er god bruk for i hverdagen. Vi tilbyr blant annet Valpekurs, Grunnkurs, Videregående kurs, Passeringskurs. Kursene avholdes sentralt på Ulsrud Videregående Skole (Bøler, Østensjø Bydel) i Oslo, i trygge og hyggelige omgivelser i umiddelbar nærhet av offentlig kommunikasjon.

Mikkel Revs vei 51, 0688 Oslo

Identifiserer seg som eid av kvinner