MUB - skole

MUB - skole

Musikkundervisning Bærum. Musikkskole. Online undervisning. Fiolinlærer, pianolærer, sanglærer, gitarlærer, danseskole, bassgitar, el gitar, trommer. Fiolinkurs, pianokurs, sangkurs, gitarkurs, trommekurs, musikkterapi. Sandvika, Oslo, Asker, Drammen. Musikkskole for barn, Musikktimer for voksne. Fiolinskole, pianoskole, gitarskole.Saksofon, klarinett, fløyte, treblås.

Musikkundervisning Bærum tilbyr undervisning i fiolin, piano, sang, trommer, gitar , saksofon, klarinett, fløyte, dans, musikkterapi. Musikktimer for barn, ungdom, voksne. Online musikk undervisning. Privat musikkskole Bærum, Sandvika, Asker, Oslo, Drammen, Lier, Viken, Akershus.

Gamle Ringeriksvei 6, 1369 Stabekk