Mysen ungdomsskole

Bedriftsprofil: kontaktinformasjon, kundeanmeldelser, vurdering og akkreditering, kundeklager, forretningsdetaljer

Mysen ungdomsskole

Mysen ungdomsskole - Indre Østfold kommune

Om skolen Mysen ungdomsskole bruker Skooler som læringsplattform og kommunikasjonsverktøy. Innlogging til Skooler for elever og lærere Innlogging til Skooler for foresatte Antall elever: 415 Klassetrinn: 8.-10. klasse Klokkeslett for skoledagene Mandager, tirsdager, torsdager og fredager: Kl. 08.30-14.00 Onsdager: Kl. 08.30-14.30 FAU (foreldrenes arbeidsutvalg) FAU-leder: Mona Seternes, telefon: 982 55 502, e-post: [email protected] Nærliggende aktiviteter Skolen ligger i Mysen sentrum ca. 10 minutters gange fra jernbanestasjonen, med Mysen idrettshall, Helsestien og Kulturtorget like ved. Skolens adresse Hegginveien 19, 1850 Mysen Skjemaer Klage på standpunktkarakterer i grunnskolen Ferie og fridager (skoleruta)

Kontakter

Adresse: