Sunnfjord kulturskule

Sunnfjord kulturskule

Kulturskulen - Sunnfjord kommune

Sunnfjord kulturskule: det kulturelle veksthuset; glede - oppleving - felleskap; Kulturskulen i Sunnfjord kommune er eit lovfesta, kommunalt tilbod. Vi har sett oss som mål å vere ein kulturskule for alle. I løpet av eit kulturskuleår produserar vi eigne framsyningar, konsertar og utstillingar. Vi har tett samarbeid med skule og barnehage om å skape gode oppvekstvilkår. I tillegg er vi ein viktig leverandør av tenester til frivillig og profesjonelt kulturliv. Kulturskulen i Sunnfjord kommune starta i 1987. No (per des 2022) har Sunnfjord kulturskule 23 tilsette (av desse er 8 distriktsmusikarar) og vi underviser over 500 elevar i heile Sunnfjord kommune (Bygstad, Førde, Naustdal, Sande, Skei og Vassenden). Vi underviser i visuelle kunstfag, teater og musikk.

Angedalsvegen 5, 6800 Førde

Inngang for rullestolbrukere
Toalett for rullestolbrukere
Kjønnsnøytralt toalett