Tydal legekontor

Tydal legekontor

Tydal kommune

Tydal kommune er en fjell- og kraftkommune i Sør-Trøndelag. Kommunen ligger 8,5 mil både fra Røros og fra Værnes flyplass Tydal kommune har et høyt servicenivå, med gode skole- og barnehagetilbud. Det gir grunnlag for gode oppvekstvilkår. Utgiftsnivået i Tydal kommune forsvarer en god familieøkonomi. Avisa Dagens næringsliv har kåret Tydal som en av de ti beste kommuner på landsbasis å bo i. Tydal kommune har på flere områder interkommunalt samarbeid med kommunene i Værnesregionen. Tydal er kjent for praktfull natur med gode muligheter for jakt, fiske og friluftsliv, samt variert tilbud innen idrett og kultur. Vil du vite mer om Tydal kommune - ta kontakt med oss.

Jenshaugvegen 11, 7590 Tydal

Inngang for rullestolbrukere