Korsgård Skole

Bedriftsprofil: kontaktinformasjon, kundeanmeldelser, vurdering og akkreditering, kundeklager, forretningsdetaljer

Korsgård Skole

Korsgård skole - Indre Østfold kommune

Om skolen Korsgård skole bruker Skooler som læringsplattform og kommunikasjonsverktøy. Innlogging til Skooler for elever og lærere Innlogging til Skooler for foresatte Antall elever: 300 Klassetrinn: 1.-7. klasse Klokkeslett for skoledagene 1.-4. trinn Kl. 08.30-13.45: Mandag, tirsdag, torsdag og fredag Kl. 08.30-12.30: Onsdag 5.–7. trinn Kl. 08.30-13.45: Mandag, tirsdag, torsdag, og fredag Kl. 08.30-14.45: Onsdag SFO (skolefritidsordningen) SFO-leder: Gro Herland, e-post: [email protected] Telefonnummer til SFO: 474 85 126 og 415 31 288 Her finner du informasjon om SFO Korsgård SFO bruker IST Home som kommunikasjonsverktøy. IST Home er en app for foresatte og her finner du en lenke til hvordan du kommer i gang med appen. Gjennomgang av IST home appen for foresatte (norsk) Gjennomgang av IST home appen for foresatte (engelsk) FAU (foreldrenes arbeidsutvalg) FAU-leder: Gry Roselin Stivang, e-post: [email protected] Nærliggende aktiviteter Korsgård skole ligger vakkert til nær bebyggelse, skog og dyrket mark. Skolens adresse Korsegårdveien 84, 1812 Askim Ferie og fridager (skoleruta)

Kontakter

Adresse: